"Dzień dobry TVN" chętniej oglądane niż "Pytanie na śniadanie". "PNŚ" straciło 1/3 widzów
We wrześniu "Dzień dobry TVN" oglądało średnio 317 tys. widzów (fot. materiały prasowe)
We wrześniu 2024 roku wzrosła widownia "Dzień dobry TVN", a spadła "Pytania na śniadanie" TVP 2.
"Dzień dobry TVN" we wrześniu oglądało średnio 317 tys. widzów, czyli o 17 tys. więcej, niż przed rokiem. TVN, pokazując poranny program, notował średnio 7,27 proc. udziału w grupie ogólnej (wzrost z 7,04 proc. we wrześniu 2023 roku) i 8,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (spadek z 9,11 proc.).
Do grona prowadzących "Dzień dobry TVN" dołączył Maciej Dowbor, a w programie w różnych rolach pojawiają się gościnnie osoby ze świata kultury, sportu czy życia publicznego. Do tej pory w akcji wzięli udział Adam Małysz, Piotr Adamczyk, Małgorzata Ostrowska, Anita Włodarczyk i Krzysztof Zalewski, a 7 października widzowie zobaczą Szymona Majewskiego.
Czytaj też: Marek Skawiński głównym ekonomistą XYZ
Z kolei "Pytanie na śniadanie" we wrześniu przyciągało do TVP 2 średnio 248 tys. widzów, czyli 122 tys. widzów mniej, niż rok wcześniej. Udział Dwójki w czasie nadawania śniadaniówki wynosił średnio 5,67 proc. w grupie ogólnej (spadek z 8,4 proc.) i 4,99 proc. w 16-49 (spadek z 7,17 proc.).
Kinga Dobrzyńska, która na początku 2024 roku została szefową "Pytania na śniadanie", rozstała się ze wszystkimi parami prowadzących - m.in. z Tomaszem Kammelem i Izabellą Krzan oraz Katarzyną Cichopek i Maciejem Kurzajewskim. W programie pojawili się nowi gospodarze: Joanna Górska i Robert Stockinger, Robert El Gendy i Klaudia Carlos, Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz oraz Beata Tadla i Tomasz Tylicki.
Z kolei od 30 sierpnia własną śniadaniówkę ma Polsat. "Halo tu Polsat" oglądać można od piątku do niedzieli o 8 rano. We wrześniu program śledziło średnio 188 tys. widzów (3,83 proc. w 4+ i 4,1 proc. w 16-49).
Polsat wcześniej - od 6 rano - pokazuje "Nowy dzień z Polsat News", który we wrześniu na głównej antenie gromadził 196 tys. widzów (o 2 tys. więcej, niż rok wcześniej) przy 9,11 proc. w 4+ (wzrost z 7,6 proc.) i 9,8 proc. w 16-49 (wzrost z 8,78 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 02.10.2024)